Reacties

Collin Wat heftig, maar beter het zekere voor onzekere genomen,… 26 jan. '18
Pauline Tramper Wat een combinatie van uitersten....eerst genieten… 25 jan. '18
Ronny&Cherian Wat een verhaal over die "vrolijke mensen"… 24 jan. '18
Koos Hundersmarck Inderdaad, hoor. Jullie zijn erg leuke, frisse types!… 21 jan. '18
Ronny&Cherian Jazeker, mooie foto's en fimpjes😀, die worden… 20 jan. '18
Pauline Tramper Bedankt weer voor alle mooie foto's en het reisverslag!… 20 jan. '18
Koos Hundersmarck Top verhaal weer! Erg leuk dat jullie ons weer op… 17 jan. '18
Pauline Tramper Wat fijn te horen dat jullie het alle drie zo naar… 16 jan. '18
Annelieke Leuk om te lezen en zo fijn dat Quinn het zo goed… 16 jan. '18
Ronny&Cherian Hallo Joyce&André en Quinn, dat is een heel verhaal☀️😀… 16 jan. '18
Opa en oma Baas Hallo Joyce en Andre Wij hebben met verbazing jullie… 18 jun. '15
Koos Hundersmarck Ha, mr superman en mrs 20 dollar trick! Leuk verhaal… 17 jun. '15
Koos Hundersmarck Tjonge, jullie zijn goed bezig hoor, met dat klimmen… 15 jun. '15
Opa en oma Baas Hallo Joyce en Andre. We proberen het nogmaals hopelijk… 14 jun. '15
Opa en oma Baas sorry Joyce en andre we hadden al eerder willen reageren,maar… 13 jun. '15
Koos Hundersmarck Hoi allebei, gelukkig dat de after wedding blues inmiddels… 13 jun. '15
Opa en oma Baas Joyce en Andre wat hebben jullie toch allemaal gezien… 18 sep. '14
Ronny&Cherian Hallo Joyce & André, genieten jullie maar van… 17 sep. '14
Koos Hundersmarck Hee, het zit er alweer bijna op voor jullie. Bedankt… 16 sep. '14
Opa en oma Baas Hallo joyce en andre wat een omweg voor jullie en… 14 sep. '14
Ronny&Cherian Hallo Joyce & André , wat een avonturen , dat… 14 sep. '14
Opa en oma Baas Hallo joyce en Andre Jullie programma hebben je toch… 10 sep. '14
Koos Hundersmarck Oooh..gelukkig maar!! 10 sep. '14
Joyce Hoi! Die foto van die auto is niet door ons gemaakt… 10 sep. '14
Koos Hundersmarck Hoi Dre en Joyce. Het was inderdaad een paar dagen… 10 sep. '14
Ronny&Cherian Hallo Joyce & André, gelukkig weten we het pas… 9 sep. '14
Opa en oma Baas Hallo Joyce en Andre, jullie zijn nog maar pas weg… 7 sep. '14
Koos Hundersmarck Hoi André & Joyce. Wat een beeldend en mooi verhaal… 5 sep. '14
Ronny&Cherian Hallo Joyce & Andrė, wat een reisverhaal om mee… 4 sep. '14
Koos Hundersmarck Hallo! Nou nou, het begon wel met 'zieke'… 3 sep. '14
Koos Hundersmarck Hoi, goede reis terug en bedankt voor de verhalen!… 25 mei '13
Joyce Hoi! Ja de foto's blijven af en toe wat achter… 21 mei '13
Opa en oma Baas Hallo Andre en Joyce. Wat hebben jullie toch al veel… 21 mei '13
Koos Hundersmarck Tja Dreetje, je zal toch cowboylaarzen moeten kopen… 21 mei '13
Ronny&Cherian Gelijk hebben jullie om in die fantastische B&B… 21 mei '13
Pauline Tramper Wat genieten we weer van al jullie vehalen. Soms is… 19 mei '13
Koos Hundersmarck Wat is dit toch een leuke vakantie, omdat dit een… 18 mei '13
Ronny&Cherian Ja,Andre`s moeder heeft gelijk, wij rillen ook bij… 16 mei '13
Koos Hundersmarck Jullie zitten deze keer echt in de 'boeven'… 14 mei '13
Opa en oma Baas Hallo Andre en Joyce. Wat is het toch leuk om al die… 12 mei '13
Koos Hundersmarck Ja Joyce, hartstikke leuk compliment! Die steek je… 12 mei '13
Ronny&Cherian Wauw Joyce, een groot compliment, aangezien het voor… 11 mei '13
Koos Hundersmarck O o spoken? Wat een ellende. Dat wil je niet hebben… 9 mei '13
Pauline Tramper Hello globetrotters, wat een verrasend begin van de… 8 mei '13
Ronny&Cherian Gelukkig zijn jullie goed aangekomen na zo`n lange… 8 mei '13
Koos Hundersmarck Ha, jullie zijn er net 1 dag en hebben alweer allerlei… 6 mei '13
Ronny&Cherian Lieve Joyce & André, Jammer dat jullie reis al… 27 mei '12
Koos Hundersmarck Hoi André en Joyce, Ook wij wensen jullie een fijne… 24 mei '12
Opa en oma Baas Lieve Joyce en Andre Wat hebben jullie toch meegemaakt… 24 mei '12