Viva Las Vegas

24 mei 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Maandag 19 mei tot en met vrijdag 24 mei,

Maandagavond landen we 20:00 uur lokale tijd in Las Vegas. We zijn er helemaal klaar voor maar maken een wat valse start. Wanneer we de shuttle bus naar het hotel nemen blijkt dat de bus al zo oud en gammel is dat het slot van kofferbak helemaal lurp is gedraaid en de bagage kan er niet uit. We stranden dus bij de lobby van het Luxor hotel in afwachting van een monteur om de deur open te breken.

Na een uur wachten is ons geduld bijna op en komt eindelijk een monteur om de deur open te breken. Oververhit worden we een kwartier later bij ons hotel Planet Hollywood afgezet. Gelukkig kunnen we snel inchecken en krijgen we met behulp van de 20 dollar trick een kamer met uitzicht op de Strip.

De eerste twee nachten blijven we in Planet Hollywood en de laatste 2 nachten in The Venetian. We hebben een heerlijk aantal dagen waar we genieten van alle luxe en lekker uitrusten van de reis.

Vegas blijft ook deze keer weer een hoogtepuntje van de reis met een mooie Cirque de Soleil show, cocktails drinken aan het zwembad, lekker eten op de Strip en shoppen in het shopwalhalla  van Caesar's Palace.

En nu zitten we op het vliegveld en hebben net nog onze laatste dollars in de gokautomaat gegooid. We hoopten op de jackpot zo vlak voor vertrek maar helaas zijn onze laatste twee dollars na een kwartier spelen op en blijft er niks meer over dan wachten op onze vlucht.

Een kort verslagje deze keer maar de foto's spreken voor zich. Bedankt weer voor jullie leuke reacties tijdens deze reis. De afgelopen weken zijn voor ons weer voorbij gevlogen.  We zien jullie snel weer.

Vele groetjes en liefs

André & Joyce

1. Koos Hundersmarck:
    25 mei 2013
    Hoi, goede reis terug en bedankt voor de verhalen! Tot gauw!!