Back to reality

27 mei 2012 - Goes, Nederland

De laatste dagen in de States hebben we heerlijk aan de kust doorgebracht. Santa Monica, New Port Beach en Laguna Beach. Maar vrijdagochtend moesten we dan toch echt richting de luchthaven. De route er naartoe verliep voorspoedig dus waren we lekker op tijd op LAX.

Na een vlucht van 9,5 uur komen we gisterochtend iets eerder dan verwacht aan om kwart voor 8 op Schiphol. Tegen die tijd was het voor ons bedtijd volgens het Amerikaanse uur maar de dag begon hier nog maar net. In het vliegtuig was het niet echt gelukt om te slapen dus het was een erg zware dag.

Gelukkig stond het ontvangstcomité ons al op te wachten en rond de middag waren we weer terug in Goes. Wazig van de jetlag voelde het erg onwerkelijk om weer terug te zijn. Je wordt van het ene op het andere moment weer even terug in de realiteit gegooid en voor je het weet sta je weer in de Albert Heijn te bedenken welke boodschappen je allemaal nodig hebt.

Met veel moeite weten we wakker te blijven tot half 10 's avonds met af en toe een klein beetje smokkelen door op de bank onze ogen eventjes dicht te doen. Na ongeveer 30 uur wakker te zijn houden we het echt niet meer en strompelen we naar de slaapkamer. We slapen al voordat ons hoofd het kussen raakt.

's Ochtends om 6 uur zijn we alweer klaarwakker en voelt het nog steeds onwerkelijk om in je eigen slaapkamer wakker te worden. Gelukkig hebben we een lang weekend en kunnen we nog een dagje langer wennen voordat het echte leven weer gaat beginnen.

Dus dit onze laatste blog voor deze reis. We vonden het erg leuk dat jullie ons allemaal volgden en we willen jullie bedanken voor de lieve reacties. En hopelijk gaan jullie de volgende keer weer met ons mee.

Vele groetjes André & Joyce

1. Ronny&Cherian:
    27 mei 2012
    Lieve Joyce & André,

Jammer dat jullie reis al ten einde is.
    Maar met jullie leuke reisblog en de mooie foto's kunnen jullie nog eens thuis van jullie avonturen opnieuw genieten.
    Wij willen jullie ook bedanken voor de leuke verhalen en mooie foto's,zo hebben wij ook een beetje met jullie mee kunnen reizen door de USA.
    Tot de volgende Reisblog.

Heel Veel Liefs, XXX van ons.