Reacties

Naam Reactie Datum
Ronny&Cherian Lieve Joyce&André en Quinn, Wat hebben jullie… 15 sep. '19
Loor Wat leuk: toen je vertelde over de Pacific Crest Trail,… 14 sep. '19
Opa en oma Baas Joyce Andre en Quinn Wat hebben jullie toch veel gezien… 8 sep. '19
Pauline Tramper Quinn is toch altijd weer de verrassende factor!!… 4 sep. '19
Ronny&Cherian Opnieuw weer een spannend verhaal met de kleinste… 4 sep. '19
Koos Hundersmarck Leuk verhaal weer! Ik vind dat Quin het hartstikke… 4 sep. '19
Opa en oma Baas Hallo Andre Joyce en quinn Het is weer een prachtige… 4 sep. '19
Pauline Tramper Eindelijk tijd om jullie leuke reisverhalen te lezen… 1 sep. '19
Opa en oma Baas jullie maken toch wat mee hoor ,maar het komt wel… 31 aug. '19
Annelieke Ondanks de “oeps situatie” klinkt het als een… 30 aug. '19
Ronny&Cherian Wat hebben jullie weer allemaal beleefd in de afgelopen… 30 aug. '19
Ronny&Cherian Mooi begin van een enerverende reis. We kijken zoals… 28 aug. '19
Dominique Leuk Joyce, we genieten mee hoor! Groetjes Tanti &… 28 aug. '19
Koos Hundersmarck Leuk Joyce, dat je ons weer laat meegenieten met je… 28 aug. '19